Ταχυδρόμος "Συστατική επιστολή"

ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ
"Συστατική επιστολή"
Βαρύτονος στην Εθνική Λυρική σκηνή, συγγραφέας βιβλίων για νέους και της ποιητικής συλλογής ΑΛΛΙΩΣ, (Μάιος 2012,Γαβριηλίδης) και καθηγητής μουσικής στη μέση εκπαίδευση.
                                  Δημήτρης Κάσσαρης
Η αγάπη μου να ψάξω, να μελετήσω και να καλλιεργήσω το όργανό μου, με οδήγησε σε μακροχρόνια σπουδή και στην πρώτη ακρόαση στη Εθνική Λυρική Σκηνή. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα μπω στη Λυρική, παρά την άψογη κατάρτιση και προετοιμασία μου. Παραιτήθηκα από τη μέση εκπαίδευση και από τότε εργάζομαι στο θέατρο. Δεν σταματάω να ασκούμαι στο τραγούδι, όπως και στην κολύμβηση που αγαπώ από μικρός.


 Τα καλοκαίρια ταξίδευα με τον πατέρα μου, που ήταν καπετάνιος. Με έπαιρνε μαζί του, για να "ψηθώ", όπως έλεγε. Η εικόνα του, σκυφτός να γράφει στο πέλαγο, με συνοδεύει πάντα. Έγραφε κυρίως ναυτικές ιστορίες, ποιήματα και στίχους, με μια ακατέργαστη αλήθεια και συναίσθημα, ίδιο με τις θάλασσες που ταξίδευε. Εκείνη η απέραντη ανοιχτή θάλασσα, ο πατέρας μου, είναι το πρώτο και καλύτερο σεμινάριο της ζωής μου. / Απολαμβάνω εξίσου και το τραγούδι και το γράψιμο.  Ανοίγοντας και κλείνοντας κύκλους, απέφυγα να αναλωθώ..."στων σχέσεων και των συναναστροφών την καθημερινήν ανοησία", όπως έγραψε ο ποιητής, δεν κόλλησα σε αυλές και ξεσκονίσματα, περπατάω ήσυχος, δημιουργικά ανήσυχος, ευτυχής και ευγνώμων.

Το τραγούδι στην όπερα απαιτεί θυσίες. Φωνητικές και ψυχοσωματικές. Καλή φυσική κατάσταση, οικονομία δυνάμεων, αγάπη για αυτό που κάνεις και βέβαια, χρήματα για το εξωτερικό, σύμφωνα με τις  σημερινές συνθήκες. Ο κόσμος της Λυρικής δεν ανήκει στην ελίτ, όπως πολλοί πιστεύουν. Πίσω  από τα λαμπερά φώτα και επί σκηνής, μιλάμε για ήρωες που εργάζονται σκληρά. / Η όπερα, ως γνωστόν, έχει άμεση σχέση με την λογοτεχνία,την ποίηση, αλλά και τα παραμύθια. Σήμερα, όλο και πιο ρεαλιστικά θέματα βλέπουμε να διατρέχουν τις σελίδες των βιβλίων, που απευθύνονται στα παιδιά και στους εφήβους. Θέματα όπως η βία, το διαζύγιο, τα ναρκωτικά. Θέματα βιώσημα και καθημερινά, όπως το περιβάλλον, η ανακύκλωση των σκουπιδιών, κ.ά. Όλα χρειάζονται αρκεί ο τρόπος να είναι αισιόδοξος, καθόλου μηδενιστικός, μη ξεχνώντας σε ποιές ηλικίες απευθυνόμαστε, με φαντασία "επί της πραγματικότητας" και βέβαια με χιούμορ. Η πρωτοτυπία επίσης,είναι το ζητούμενο, μια και όλα έχουν από καιρό και με διάφορους τρόπους, ειπωθεί. "Λόγια παλιά είναι η τέχνη μου με ντύμα νέο" έγραψε ο άλλος μεγάλος δραματουργός.
 Ο τρόπος γραφής επιμένω, έχει μεγάλη σημασία, όπως και στις ανθρώπινες σχέσεις. Περισσότερο στα παιδιά, που σε αφήνουν μετεξεταστέο στην επικοινωνία, αν τους απευθύνεσαι "αφ' υψηλού", σα νάναι κατώτερα όντα, υποτιμώντας τη νοημοσύνη τους, ή υποκρινόμενος κάτι άλλο από αυτό που είσαι.

Έχω μια μεγάλη αγάπη και έννοια για τα νέα παιδιά. Είμαι με το μέρος τους, σε ό, τι και αν προσπαθούν. Δεν συμφωνώ όμως, με τη βία και τον παραλογισμό, την γηπαιδοποίηση και τον θρασύδηλο τσαμπουκά, την κατάργηση αξιών και τον εκφυλισμό της ελληνικής γλώσσας, με την υιοθέτιση κομπιουτερίστικης νοοτροπίας και μόνο../

Και επειδή θα ξεχαστούν όλα αυτά, μόλις τους απορροφήσει το σύστημα, γιατί κι εμείς ως γενιά τι παράδειγμα τους δώσαμε;...οι με τυράντες και γυαλιά, "ασχημοπαπαγάλοι"; ας κλείσω καλύτερα εδώ, με τον στίχο του Λευτέρη Παπαδόπουλου..."Υπερασπίσου το παιδί, γιατί αν γλυτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα".

                                   Συνέντευξη στην δημοσιογράφο ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΕΩΡΓΑΚΑΡΑΚΟΥ | Φωτογραφία Σκεύη Ερωτοκρίτου | 27 Ιουνίου 2009

porn Porn