"Γιατί το γράψατε;"


grapsate 001"Γιατί το γράψατε;" Μια εκδρομή στην Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου-2 ΑΠΡ.2015
Σήμερα αφωνία... εχθές δύο σχολεία και ένα Πνευματικό κέντρο στη Σαλαμίνα, μια εκδρομή με μια ηλιόλουστη παρέα, μαζί με τους φίλους μου Νίκο Ξανθούλη, Λίλα Μουτσοπούλου, Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, Κέλλυ Ιωαννίδου, Βασιλική και συνερ-γάτες, και με τους ήρωες του "Χειμωνόσπιτου" να μπαινοβγαίνουν από τις σελίδες, να μας βγάζουν τη γλώσσα και να μας κλείνουν πονηρά το μάτι. Γεμάτος από την ευαιξία αυτής της τρελοπαρέας και από το "μαζί" του βιβλίου μου, που το κάναμε τόσο καλά ο καθένας στο πόστο του, με τη χαρά της μουσικο-θεατρικο-συγγραφικής συνεργασίας μας. Τους ευχαριστώ για τη φιλία και για τον επαγγελματισμό τους σε κάθε παρουσίαση του "Χειμωνόσπιτου" μου όπως και τους εκδότες, την εκδότρια, την διορθώτρια τους συνεργάτες που με τιμούν με την παρουσία τους μέσα από τα τρίσβαθα της καρδιά μου!


grapsate 003Ευχαριστώ επίσης τα αγαπημένα μου παιδιά, πήρα μεγάλη δόση εχθές από πονηρο-φατσούλες, αληθινά χαμόγελα, κοτσιδάκια, αφέλεια, αλλά και ωχ... για κάτι απρόσμενες ερωτήσεις που ας φαίνονται απλές σε κολλούν στον τοίχο εκεί που νομίζεις ότι ο σάκος σου έχει μάθει πολλά πράγματα για να βγάλεις και να τους πεις... "Γιατί το γράψατε;" έλα ντε; πως εξηγείς στο μικρό παιδί τις βαθύτερες ανησυχίες που σε έκαναν να γράφεις; το ότι από ένα "γιατί" ξεκίνησαν όλα στο κόσμο, το ότι ένα "γιατί" μας κινητοποιεί πάντα για το οτιδήποτε; ειδικά για τη συγγραφή ενός παραμυθιoύ; το ότι ήθελα να γράψω για την μεγάλη ανησυχία μου για τη βία στα σχολεία και παντού, ή για τις πανανθρώπινες αληθινές αξίες; για την δημιουργική εμψυχωτική δύναμη της Μουσικής, του βιβλίου, της φιλίας; Αλλά μέσα από όλα αυτά εστίασα σε αυτό που επιβάλλει η ημέρα...."Το έγραψα γιατί διάβαζα βιβλία από μικρός" και εύχομαι να ευδοκιμήσουν κάποτε οι σπόροι που έριξα σε αυτό το γόνιμο ευήλιο έδαφος μαζί με τα μηνύματα από το ίδιο το Χειμωνόσπιτο.
Και του χρόνου Αγαπημένα μου μικρά και μεγάλα παιδιά με υγεία και χαρά!

2 Απριλίου, 2015 Δ.Κ.

porn Porn